Skip to content
Laagdrempelig aan de slag met CRM

Aan de slag met HubSpot Starter

Wil je aan de slag met de slimme marketing, CRM, sales, service en CMS tools van HubSpot? EasyDialog helpt jouw bedrijf om een vliegende start te maken met de starter Hubs van HubSpot. 

Naamloos-2 KLEIN EN DOORZICHTIG
Foto 5 Blauw

Waarom je aan de slag wil met HubSpot starter

HubSpot brengt marketing, sales en service samen in één platform. Dit proces noem je Revenue Operations (RevOps) waarbij processen, data en teams op elkaar  worden afgestemd. Hierdoor wordt groei voorspelbaar, schaalbaar en efficiënter. Zo haal je maximale waarde uit elke klantrelatie.

Groei je marketing door inzicht en consistente zichtbaarheid
Met Marketing Hub Starter bouw je eenvoudig aan een professionele online aanwezigheid. Door formulieren, e-mailcampagnes en basisrapportages centraal te beheren, krijg je beter inzicht in je doelgroep en genereer je structureel meer kwalitatieve leads voor je bedrijf.
Groei je sales door structuur en focus

Met één overzichtelijke sales-pijplijn, realtime inzichten en geautomatiseerde follow-ups verkorten salesteams hun sales cycles en verhogen ze hun conversie. HubSpot zorgt voor focus, ritme en een schaalbaar proces.

 

Customer Service, Groei door betere klantbeleving

Door tickets, gesprekken en feedback centraal te beheren, zien service-teams precies wat een klant nodig heeft. Dit leidt tot snellere oplossingen, hogere klanttevredenheid en meer terugkerende klanten die bijdragen aan duurzame groei.

Bespaar dagelijks tot twee uur met zoeken en uitnodigen sturen

Marketing Hub Onboarding 

Onze onboarding-service voor de Marketing Hub maakt een snelle implementatie mogelijk, optimaliseert workflows en biedt trainingen voor efficiëntere communicatie.
Inhoud:

  • Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
  • Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteitstool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data.
  • Aanmaken van gegevensinvoer (bijv. verplichte velden).
  • Configuratie van gedeelde inbox.
  • Aanmaak van templates.
  • Introductie in Smart Lists en statische lijsten.
  • Creëren en tracken van CTA’s.
  • Aanmaken van simpele automation voor lead nurturing.
  • Lead-tracking en analytics: introduceren van bronrapportage (traffic-analytics) / basisdashboard voor campagneresultaten.
  • Introductie in het Social Media-tool.


0_3

Hoe Avans Hogeschool meer leads binnen krijgt door slimme marketing en tools

openxbuitenaanzicht-2

Sales Hub Onboarding

Onze onboarding-service voor de Sales Hub optimaliseert jouw sales door data-synchronisatie, een schoon CRM, geautomatiseerde processen en efficiënte tools zoals live-chat en Meeting-tool.
Inhoud:

  • Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
  • Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteittool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data en verplichte velden.
  • Introductie in Sales Workspace.
  • Inrichten deal pipelines en automatische processen
  • Gebruik van het Meeting-tool.

HubSpot maakt het sales proces inzichtelijk en zorgt voor automatisering. Er vallen geen deals meer tussen wal en schip 
merijnsitsen_Use_style_of_this_image_to_create_images_for_CRM_a62d945f-35a4-4bcf-8bfd-a44d7c78b326_3

Service Hub Onboarding

De onboarding-service voor de Service Hub verbetert de klantenservice en verhoogt de klanttevredenheid door centrale communicatie en ondersteunende tools.

  • Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
  • Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteittool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data en verplichte velden.
  • Configuratie van gedeelde inbox.
  • Introductie in Help Desk / Customer Success Workspace.
  • Ticketing-systeem: inrichting en opvolging van klanttickets, toewijzing en priorisering van tickets.
  • Inrichting van een live-chat voor klantcommunicatie.

merijnsitsen_Use_style_of_this_image_to_create_images_for_CRM_a62d945f-35a4-4bcf-8bfd-a44d7c78b326_0

Wil jij ook starten met HubSpot? Bekijk onze tarieven

Marketing Hub Starter

Voor wie?

Bedrijven die aan de slag willen met hun marketing proces te optimaliseren 

Binnen 4 weken live

Door onze ervaring kunnen we snel en efficiënt jouw marketing proces inrichten in HubSpot

checked
Data management
checked
Inrichten CRM database
checked
Setup mails en templates
€ 1950,00 eenmalig
Sales Hub Starter

Voor wie?

Bedrijven die hun sales proces willen optimaliseren en serieuzer willen gaan aanpakken 

Binnen 4 weken live

We helpen jouw in 4 weken met het inrichten van je Sales Hub Starter van HubSpot

checked
Complete deal pipeline
checked
Plan je meetings met HubSpot
checked
Automatische taken
€ 1450,00 eenmalig
Service Hub Starter

Voor wie?

Bedrijven die willen starten met hun proces voor klantenservice te optimaliseren. 

Binnen 6 weken live

In slechts 6 weken helpen we jouw customer service team aan de slag met HubSpot

checked
Data management
checked
Gedeelde inbox
checked
Customer portal
€ 2450,00 eenmalig
Hoeveel nieuwe LinkedIn connecties kan ik verwachten Het is heel moeilijk hier 1 op 1 antwoord op te geven. De ene doelgroep is namelijk actiever op LinkedIn dan de andere. We gaan uit van een acceptatie ratio van tussen de 15 en 25%.
Hoe lang duurt het voor je een succesvolle campagne hebt De meeste accounts hebben een paar weken nodig om 'op te warmen'. Vanaf dat moment kun je goed inschatten hoe de campagne verder gaat lopen. 
Hoe lang duurt de samenwerking

Je start met een abonnement van 12 maanden. 

Komen er nog extra kosten bij Vooraf weet je exact wat eventuele eenmalige opstartkosten zijn. Genoemde tarieven (exclusief btw)  zijn all-inn tarieven voor de software. Daarvan worden de licenties voor automatische tools en je database betaald. Het enige waar rekening mee kan houden is dat het handig is dat je een betaalt account zoals LinkedIn Business navigator account  hebt. Eventuele kosten voor LinkedIn advertenties zijn niet inbegrepen.
Als ik akkoord ga, hoe gaan we dan van start

We starten met een uitgebreide intake waarbij we jouw doelgroep vaststellen. Dit kunnen ook meerdere doelgroepen zijn als je verschillende soorten vacatures moet invullen. 

Aan de hand van deze sessie stellen we de Linkedin Tool in om te zoeken naar relevante contacten en gaan we uitnodigingen versturen. 

Kan ik het systeem ook gebruiken voor acquisitie Ja, dat kan zeker. Je kunt het systeem zowel inzetten voor het connecten met kandidaten als het benaderen van prospects.
Hoe vaak kan ik van doelgroep wisselen

We snappen dat je als recruiter soms verschillende soorten vacatures wil invullen waar verschillende profielen bij horen. Veel wisselen van doelgroep is echter niet de meest effectieve strategie. We zouden dan eerder aanraden om verschillende doelgroepen tegelijk te laten lopen. 

Avans-1
Pon-1
Brincr
Possehl
Hike One-2
Rompslomp-1
fittergy-group-logo 1

Unlock the power of HubSpot for your business

Ontdek in 30 minuten hoe je samen met EasyDialog jouw marketing, sales en customer service proces kan automatiseren voor snellere resultaten en efficiëntere workflows.