Aan de slag met HubSpot Starter
Wil je aan de slag met de slimme marketing, CRM, sales, service en CMS tools van HubSpot? EasyDialog helpt jouw bedrijf om een vliegende start te maken met de starter Hubs van HubSpot.

Waarom je aan de slag wil met HubSpot starter
HubSpot brengt marketing, sales en service samen in één platform. Dit proces noem je Revenue Operations (RevOps) waarbij processen, data en teams op elkaar worden afgestemd. Hierdoor wordt groei voorspelbaar, schaalbaar en efficiënter. Zo haal je maximale waarde uit elke klantrelatie.
Met één overzichtelijke sales-pijplijn, realtime inzichten en geautomatiseerde follow-ups verkorten salesteams hun sales cycles en verhogen ze hun conversie. HubSpot zorgt voor focus, ritme en een schaalbaar proces.
Door tickets, gesprekken en feedback centraal te beheren, zien service-teams precies wat een klant nodig heeft. Dit leidt tot snellere oplossingen, hogere klanttevredenheid en meer terugkerende klanten die bijdragen aan duurzame groei.
Bespaar dagelijks tot twee uur met zoeken en uitnodigen sturen
Marketing Hub Onboarding
Onze onboarding-service voor de Marketing Hub maakt een snelle implementatie mogelijk, optimaliseert workflows en biedt trainingen voor efficiëntere communicatie.
Inhoud:
- Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
- Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteitstool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data.
- Aanmaken van gegevensinvoer (bijv. verplichte velden).
- Configuratie van gedeelde inbox.
- Aanmaak van templates.
- Introductie in Smart Lists en statische lijsten.
- Creëren en tracken van CTA’s.
- Aanmaken van simpele automation voor lead nurturing.
- Lead-tracking en analytics: introduceren van bronrapportage (traffic-analytics) / basisdashboard voor campagneresultaten.
- Introductie in het Social Media-tool.

Hoe Avans Hogeschool meer leads binnen krijgt door slimme marketing en tools

Sales Hub Onboarding
Onze onboarding-service voor de Sales Hub optimaliseert jouw sales door data-synchronisatie, een schoon CRM, geautomatiseerde processen en efficiënte tools zoals live-chat en Meeting-tool.Inhoud:
- Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
- Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteittool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data en verplichte velden.
- Introductie in Sales Workspace.
- Inrichten deal pipelines en automatische processen
- Gebruik van het Meeting-tool.

Service Hub Onboarding
De onboarding-service voor de Service Hub verbetert de klantenservice en verhoogt de klanttevredenheid door centrale communicatie en ondersteunende tools.
- Data-management: introductie tot de datasychronisatie tussen HubSpot en andere tools.
- Datakwaliteit: gebruik van het datakwaliteittool voor het onderhouden en opschonen van CRM-data en verplichte velden.
- Configuratie van gedeelde inbox.
- Introductie in Help Desk / Customer Success Workspace.
- Ticketing-systeem: inrichting en opvolging van klanttickets, toewijzing en priorisering van tickets.
- Inrichting van een live-chat voor klantcommunicatie.

Voor wie?
Bedrijven die aan de slag willen met hun marketing proces te optimaliseren
Binnen 4 weken live
Door onze ervaring kunnen we snel en efficiënt jouw marketing proces inrichten in HubSpot
Voor wie?
Bedrijven die hun sales proces willen optimaliseren en serieuzer willen gaan aanpakken
Binnen 4 weken live
We helpen jouw in 4 weken met het inrichten van je Sales Hub Starter van HubSpot
Voor wie?
Bedrijven die willen starten met hun proces voor klantenservice te optimaliseren.
Binnen 6 weken live
In slechts 6 weken helpen we jouw customer service team aan de slag met HubSpot
Veelgestelde vragen
Je start met een abonnement van 12 maanden.
We starten met een uitgebreide intake waarbij we jouw doelgroep vaststellen. Dit kunnen ook meerdere doelgroepen zijn als je verschillende soorten vacatures moet invullen.
Aan de hand van deze sessie stellen we de Linkedin Tool in om te zoeken naar relevante contacten en gaan we uitnodigingen versturen.
We snappen dat je als recruiter soms verschillende soorten vacatures wil invullen waar verschillende profielen bij horen. Veel wisselen van doelgroep is echter niet de meest effectieve strategie. We zouden dan eerder aanraden om verschillende doelgroepen tegelijk te laten lopen.






