HUBSPOT SERVICE HUB
Ontdek het klantenservice systeem waarmee je alle klantvragen efficient kunt vastleggen, prioriteren en beantwoorden. Geautomatiseerd of met je medewerkers.
Verbeter de klantervaring
Service analytics
Til je service naar een hoger niveau. De uitgebreide rapportage mogelijkheden van Service Hub geven je inzicht in klantinteracties, resolutiepercentages en medewerker en teamprestaties.
De rapportages geven je informatie om verbeterpunten te identificeren, je klant processen te optimaliseren en de algehele klantervaring te verbeteren.
Doe meer met je team samen
Automatiseer met AI
Met de functies van HubSpot kunnen klanten op elk moment informatie opvragen en communiceren met chatbots en voicebots. De AI van HubSpot ondersteunt maximaal.
Dit leidt tot een stijging van de klanttevredenheid en daar waar persoonlijk contact noodzakelijk is geeft het inhoudelijk meer uitdaging voor je medewerkers.
Functies binnen Service Hub
Omnichannel customer service software voor een consistente communicatie met klanten via verschillende kanalen.
Stel handleidingen samen voor je medewerkers. Verkort inwerktijd en biedt informatie op het juiste moment aan.
Waar wij je kunnen helpen
Benut de mogelijkheden van HubSpot Service Hub volledig. Maximaliseer je ROI en stroomlijn je klantenservice processen met onze support voor een succesvolle implementatie van HubSpot Service Hub.